Powered by Smartsupp
suma: 0,00 zł do kasy
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Wszystkie produkty, sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta

Gwarancja obejmuje wyłącznie wady producenta - to jest powstałe na skutek działań lub zaniechań producenta lub z powodu okoliczności, za które odpowiada producent. 

W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami:

- pod numerem telefonu 22 723 92 90 lub mailowo: info@spare.pl

 

Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zgłoszenie reklamacji przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej. Do protokołu reklamacyjnego należy załączyć kopię faktury zakupu. Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Można też bezpośrednio skontaktować się z działami reklamacyjnymi producentów produktów, które oferujemy:

wózki paletowe Zakrem, dział serwisu - kom: 507 045 098, serwis@zakrem.pl

wózki paletowe z wagami KPZ, dział serwisu -  tel: +48 61 44 26 591, 531 841 534, info@kpzwagi.pl

opony do wózków Kabatreklamacje@kabat.pl

opony do wózków widłowych Continental - +48 22 577 13 00

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 723 92 90.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Proszę przesłać do nas reklamowany produkt, dołączając do niego pisemne oświadczenie, wraz z opisem szczegółowych powodów reklamacji produktu, formy rekompensaty, a także adresu zwrotnego oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki , poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy klientowi poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy klientowi w formie pisemnej listownie lub mailowo, szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji. 
  5. W ciągu 14 dni klient zobowiązany jest odebrać od nas produkt, którego reklamacja została odrzucona.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@spare.pl lub telefonicznie: 22 723 92 90

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl