Gwarancja i serwis
Wszystkie produkty, sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta.
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady producenta - to jest powstałe na skutek działań lub zaniechań producenta lub z powodu okoliczności, za które odpowiada producent.
W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami:
- pod numerem telefonu 22 723 92 90 lub mailowo: info@spare.pl
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zgłoszenie reklamacji przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej. Do protokołu reklamacyjnego należy załączyć kopię faktury zakupu. Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Można też bezpośrednio skontaktować się z działami reklamacyjnymi producentów produktów, które oferujemy:
wózki paletowe Zakrem, dział serwisu - kom: 507 045 098, serwis@zakrem.pl
wózki paletowe z wagami KPZ, dział serwisu - tel: +48 61 44 26 591, 531 841 534, info@kpzwagi.pl
opony do wózków Kabat - reklamacje@kabat.pl
opony do wózków widłowych Continental - +48 22 577 13 00
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 723 92 90.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Proszę przesłać do nas reklamowany produkt, dołączając do niego pisemne oświadczenie, wraz z opisem szczegółowych powodów reklamacji produktu, formy rekompensaty, a także adresu zwrotnego oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki , poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy klientowi poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy klientowi w formie pisemnej listownie lub mailowo, szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.
- W ciągu 14 dni klient zobowiązany jest odebrać od nas produkt, którego reklamacja została odrzucona.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@spare.pl lub telefonicznie: 22 723 92 90.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.